Marketing Strategie
Maximaliseer uw inkomsten en winst
DIGITALE MARKETINGSTRATEGIEN DIE WERKEN
MAXIMALISEER uw INKOMSTEN EN WINST
Het is aannemelijk om te concluderen dat een aanzienlijk deel van uw marketingplan digitaal is. Digitale marketing maakt het mogelijkheid om met uw klanten en klanten te communiceren ongeacht hun locatie, dit is essentieel omdat veel klanten tegenwoordig praktisch al hun tijd online en onderweg doorbrengen.
Terwijl digitale technologieën het concurrentielandschap blijven veranderen, staan bedrijven voortdurend onder druk om nieuwe ideeën in de praktijk te brengen en om relevant, responsief en lucratief te blijven.
Onze marketeers zullen effectief zijn in het creëren van een strategische digitale roadmap die voldoet aan zowel de verwachtingen van de consumenten en de commerciële doelstellingen van uw organisatie,
WAT IS EEN MARKETINGSTRATEGIE?
Marketingstrategieën zijn plannen die gericht zijn op het bereiken van een bepaald marketing gerelateerd doel. Als gevolg hiervan nemen uw kansen op succes toe, omdat het rekening houdt met de huidige acties van uw bedrijf goed doet en welke obstakels moeten worden overwonnen om uw winst te maximaliseren.
REDENEN WAAROM U EEN DIGITALE MARKETINGSTRATEGIE NODIG HEBT
1. UW GEBREK AAN VISIE.
Alle elementen van uw bedrijf worden geleid door een goed gedefinieerde visie. Een visie is iets dat u snel en consistent in uw hele bedrijf kunt uitdrukken en mensen kunt overtuigen om te ondersteunen.
Alle elementen van uw bedrijf worden geleid door een goed gedefinieerde visie. Een visie is iets dat u snel en consistent in uw hele bedrijf kunt uitdrukken en mensen kunt overtuigen om te ondersteunen. Wanneer correct gebruikt
U heeft uw huiswerk niet gedaan; Het is makkelijk de behoefte aan internetdiensten onderschatten. Wat nog belangrijker is, misschien zult u uw digitale markt niet begrijpen. De dynamiek zal veranderen ten opzichte van traditionele kanalen vanwege de verschillende klantprofielen en -gedragingen, rivalen, ideeën en alternatieven voor marketingcommunicatie.
2. U ONDERSCHAT Het mARKTAANDEEL van digitale marketing
3. BESTAANDE EN NIEUWE CONCURRENTEN ZULLEN MARKTAANDEEL WINNEN DOOR HUN DIGITALE MARKETING TE VERBETEREN.
Investeert u niet genoeg in digitale marketing, of heeft u geen duidelijk plan, dan is het simpler voor uw concurentie om u online te overtreffen!
Digitaal wordt vaak het ‘meest kwantificeerbare medium ooit’ genoemd. Google Analytics en vergelijkbare tools geven echter alleen informatie over het aantal bezoekers, niet over de houding of gedachten van uw bezoekers. Om uw zwakke punten te vinden en deze vervolgens te versterken, moet u een aanvullend onderzoek uitvoeren en online tools voor gebruikersfeedback gebruiken.
4. U HEEFT ONVOLDOENDE DATA OVER UW DIGITALE CONSUMENTEN.
5. U mist marketing expertise en besteed onvoldoende budget voor uw digitale marketing acties.
Een gebrek aan middelen zal resulteren in een slechte planning en uitvoering van e-marketing. Gebrek aan gespecialiseerde e-marketingexpertise zal het waarschijnlijk een uitdaging maken om bedreigingen van de concurrentie met succes aan te pakken.
De meest bekende online bedrijven, waaronder Amazon, Booking.com, Dell, Google en Zappos, zijn allemaal dynamisch en experimenteren met nieuwe methoden om hun online publiek uit te breiden of te behouden.
6. Bedrijven zijn te langzaam ten opzichte van veranderingen
7. U past geen optimalisatie toe
Elk bedrijf met een website heeft analytics. Veel senior managers geven geen prioriteit aan het beoordelen van en handelen naar de digitale kanaalstrategie van hun team; het beheersen van de basis is echter onvoldoende, digitale marketing vereist continue verbeteringen in kritieke gebieden zoals merkopbouw, gebruikerservaring op de site en lead nurturing.
HOE MAAKt u EEN DIGITALE MARKETING STRATEGIE
1. Plan
Een plan is de ruggengraat van elke succesvolle digitale marketingstrategie! We moedigen u aan om een gegevensgestuurde aanpak te volgen, de effectiviteit van uw huidige digitale marketinginspanningen te evalueren en van daaruit verder te verbeteren.
2. Reach
Versterk uw marketingtrechter door uw kernpubliek uit te breiden en het bewustzijn te vergroten. Verhoog het verkeer naar uw website met de meest effectieve online marketingstrategieën.
3. Act
Door interacties op uw website of sociale media te promoten, kunt u in de toekomst leads genereren. Zodra u uw publiek heeft, moet u hen overtuigen om verder in de verkooptrechter te gaan en een aankoop te doen.
4. Convert
Verhoogde klantconversies vormen de top van uw systematische digitale marketingplan. Gebruik retargeting, koestering en optimalisatie van het conversiepercentage met betrekking tot telefoon- en persoonlijke kanalen om uw doelgroepen eraan te herinneren en te overtuigen om online of offline te kopen.
5. Engage
Na zo hard gewerkt te hebben om een klant voor zich te winnen, heeft u zich gerealiseerd dat u de verkoop van hen kunt verbeteren door hun interesse te behouden na hun eerste aankoop? Door hun informatie te gebruiken om hyper-custom marketingcampagnes te ontwikkelen, kunt u uw communicatie op maat verbeteren.
DIGITALE MARKETINGSTRATEGIEN
- Investeer in webdesign
- Search engine optimization
- Contentmarketing
- Social media marketing
- Betaalde advertenties (Google-advertenties, Facebook- en Instagram-advertenties, andere advertenties op sociale media)
- Conversieratio optimalisatie
- Affiliate- en partnerprogramma's
- Email Marketing
- Influencer marketing
- Houd contests en weggeefacties
- Personal branding
Conclusie
Uw digitale marketingstrategie zal uniek zijn voor uw bedrijf. Onthoud dat het doel van uw strategie is om de acties in kaart te brengen die u zult nemen om uw bedrijf zijn doestellingen zo spoedig mogelijk te behalen.
Het is essentieel dat u communiceert dat u de basisprincipes van het ontwikkelen van een digitale strategie onder de knie hebt.
In een wereld waar wereldwijde commoditisering veel voorkomt, benadrukt u dat een authentiek, betekenisvol verhaal met een juiste marketingstrategie het essentiële ingrediënt is om de marges van uw bedrijf te vergroten.